کیپٹن امریندر سنگھ نے کی بغاوت

پنجاب میں اقتدار ہونے کے باوجود کانگریس میں اختلاف پچھلے کچھ عرصے سے ختم ہونے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ حالانکہ حال ہی میں ، وزیراعلیٰ کے عہدے سے بڑی تبدیلیاں کرتے ہوئے ، ایک کوشش کی گئی کہ کیپٹن امریندر سنگھ اور نوجوت سنگھ سدھو کے درمیان باہمی تنازعہ ختم ہوگا ، لیکن کیپٹن کو ہٹانے کے بعد ، دونوں کے درمیان یہ تنازعہ الٹ گیا . گاندھی خاندان کے خلاف محاذ کھولتے ہوئے کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ راہل-پریانکا بہت ناتجربہ کار ہیں اور ان کے مشیر انہیں گمراہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے نوجوت سنگھ سدھو پر غصہ بھی نکالا۔ انہوں نے دہرایا کہ وہ ملک کے لیے خطرناک ہیں۔ میں اسے کسی بھی صورت میں وزیراعلیٰ نہیں بننے دوں گا۔ میں ملک کو ایسے خطرناک آدمی سے بچانے کے لیے کسی بھی قربانی کے لیے تیار ہوں۔ قابل ذکر ہے کہ کانگریس کی پنجاب یونٹ میں دھڑے بندی اور اندرونی لڑائی کی وجہ سے کیپٹن امریندر سنگھ نے حال ہی میں ریاست کے وزیر اعلیٰ کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔ امریندر سنگھ نے اپنے کئی انٹرویوز میں کہا: ” پریانکا اور راہل میرے بچوں کی طرح ہیں۔ اس طرح نہیں ہونا چاہیے تھا۔ میں ایم ایل اے کو ہوائی جہاز سے گوا یا کسی اور جگہ نہیں لے گیا۔ میں اس طرح کام نہیں کرتا ہوں۔ میں چال بازی نہیں کرتا اور گاندھی بھائی جانتا ہے کہ یہ میرا راستہ نہیں ہے۔ امریندر سنگھ نے اصرار کیا کہ گاندھی کے بچے بڑی حد تک ناتجربہ کار ہیں اور ان کے مشیر انہیں واضح طور پر گمراہ کر رہے ہیں۔ یہ واضح ہے کہ امریندر سنگھ نے اپنے موقف کا غیر اعلانیہ فیصلہ کیا ہے۔ کسانوں کی تحریک کے پس منظر میں ، بی ایس پی نے اکالی دل کے ساتھ اتحاد کیا ہے ، جو نئے زرعی قوانین کے خلاف احتجاج میں بی جے پی سے الگ ہو گیا ، دوسری طرف عام آدمی پارٹی بھی اس کے ساتھ میدان میں ہے۔ وعدہ ایسی صورت حال میں کانگریس کے لیے یہ چیلنج مزید گہرا ہو گیا ہے کہ وہ اسمبلی انتخابات میں اپنے لیے کتنا اور کیا بچا سکتی ہے ، وزیر اعلیٰ کی تبدیلی کے بعد پیدا ہونے والے تناو¿ کے درمیان۔ (انل نریندر)

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

’’مجھے تو اپنوں نے لوٹا غیروں میں کہاں دم تھا۔۔ میری کشتی وہاں ڈوبی جہاں پانی بہت کم تھا‘‘

’وائف سواپنگ‘ یعنی بیویوں کی ادلہ بدلی کامقدمہ

آخر کتنے دن کی جنگ لڑ سکتی ہے ہماری فوج؟