پاکستانی بس ڈرائیور کا بیٹا بنا لندن کا میئر

برطانیہ کی بڑی اپوزیشن لیبر پارٹی کے لیڈر صادق خان لندن کے پہلے میئر چنے گئے ہیں۔ انہوں نے حریف جماعت کنزرویٹو پارٹی کے امیدوار جیک گولڈ اسمت کو ہرا کر سنیچر کو اس عہدے کے لئے حلف اٹھایا ہے۔ پاکستانی بس ڈرائیور کے صاحبزادے صادق خاں لندن کے میئر بننے والے پہلے مسلم شخص ہیں ساتھ ہی وہ یوروپی یونین کی کسی بھی راجدھانی کے پہلے مسلم میئر شمار کئے جاتے ہیں۔ صادق خاں کی کامیابی پر پاکستان میں جشن منایا گیا ہے۔ عمران خان اور بلاول بھٹو نے انہیں مبارکباد دی ہے۔ صادق نے کامیابی کے بعد کہا،’’ مائی نیم اس ساجد خان اینڈ آئی ایم دی میئر آف لندن۔ ‘ ‘ بالی وڈ اداکارہ شاہ رخ خان نے ایک فلم کے کہا تھا ’’مائی نیم از خان اینڈ آئی ایم ناٹ اے ٹیررسٹ‘‘ صادق نے کہا ہے کہ وہ پورے لندن کے میئر ہیں کسی خاص طبقے کے نہیں۔45 سالہ صادق خان پاکستانی بس ڈرائیور کے صاحبزادے ہیں۔ انہوں نے ڈیوڈ کیمرون حکومت نے پاکستانی نژاد کے پہلے مسلم وزیر ساجد جاوید نے بھی انہیں فوراً مبارکباد بھیجی ہے۔ انہوں نے لکھا ہے کہ ایک پاکستانی بس ڈرائیور کے بیٹے کی طرف سے دوسرے کو مبارکباد۔ حلف برداری کے موقعہ پر صادق خان نے کہا یہ ڈر پر امید اور تقسیم پر اتحاد کی جیت ہے۔ صادق کو 57 فیصد ووٹ ملے ہیں جو برطانیہ میں کسی لیڈر کو ملا اب تک کا سب سے بڑا مینڈیٹ ہے۔ اس سے برطانیہ کی راجدھانی میں لیبر پارٹی کی واپسی ہوئی ہے جو 8 سال سے اقتدار سے باہر ہے۔ اپنی کامیابی تقریر میں خان نے لندن کو دنیا کا سب سے عظیم شہر قرار دیا اور کہا کہ انہوں نے کبھی اس کا تصور بھی نہیں کیا تھا کہ ان کے جیسا کوئی شخص لندن کا میئر چنا جائے گا۔ خان نے کہا لندن تمہارا شکریہ ، میں چاہتا ہوں کہ ہر ایک لندن کے شہری کو وہ موقعہ ملے جو مجھے اور میرے خاندان کو ہمارے شہر نے دیا ہے۔ انہوں نے کہا موقعہ صرف وجود بنائے رکھنے کا نہیں بلکہ کامیابی کا ہے۔ گولڈ اسمت کی طرف سے چلائی گئی تقسیم کاری مہم کا درپردہ حوالہ دیتے ہوئے انہوں نے کہا یہ چناؤ بغیر کسی تنازعے کے نہیں ہوا اور مجھے بہت فخر ہے کہ لندن نے خوف سے بالاتر امید اور تقسیم کے اوپر اتحاد کو چنا ہے۔ آکسفورڈ یونیورسٹی میں زیر تعلیم گولڈ اسمت سورگیہ ارب پتی سر جیمس گولڈ اسمت کے صاحبزادے ہیں اور عمران خاں کی سابق اہلیہ جمیمہ خاں کے بھائی ہیں۔ جمیمہ پاکستان کے کرکٹر سے لیڈر بنے عمران خاں کی سابق اہلیہ ہیں۔ جمیمہ نے بھی بعد میں ٹوئٹ کیا، دکھی ہوں کہ جیک کی مہم اس طرح سے نہیں چل سکی جتنا میں انہیں جانتی ہوں وہ ایک ماحولیاتی ہتیشی، ایماندار اور آزاد خیال والے لیڈر ہیں۔ بتا دیں کہ صادق خاں سب سے پہلے اس وقت سرخیوں میں آئے تھے جب انہوں نے بھارت کے وزیر اعظم نریندر مودی کے برطانیہ دورہ کی مخالفت کی تھی۔
(انل نریندر)

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

’’مجھے تو اپنوں نے لوٹا غیروں میں کہاں دم تھا۔۔ میری کشتی وہاں ڈوبی جہاں پانی بہت کم تھا‘‘

’وائف سواپنگ‘ یعنی بیویوں کی ادلہ بدلی کامقدمہ

آخر کتنے دن کی جنگ لڑ سکتی ہے ہماری فوج؟