اسرائیل کی نئی حکومت کے دو الگ الگ وزیر اعظم ہوں گے

بنجامن نیتن یاھو اسرائیلی سیاست سے رخصت ہوگئے ہیں۔ نفتالی بینیٹ ملک کے نئے وزیر اعظم ہوں گے۔ اسرائیل میں حزب اختلاف کی آٹھ جماعتیں حکومت بنائیں گی۔ اس کے ساتھ ہی ، بنجامین نیتن یاہو کی 12 سالہ وزیر اعظم شپ ختم ہوگئی۔ اپوزیشن اتحاد کی جماعتیںملکر سرکار بنا ئیںگی اس سے متعلق معاہدے پر پہنچ گئیں۔ اس کے مطابق ، دو مختلف جماعتوں کے قائدین بدلے میں وزیر اعظم ہوں گے۔ پہلی دائیں بازو کی یاسینا پارٹی کے رہنما نفتالی بینیٹ (49) وزیر اعظم ہوں گے۔ ان کی مدت 2023 تک رہے گی۔ اس کے بعد سنٹرسٹ ہاں ہاں آٹیڈ پارٹی کے رہنما میٹ لیپڈ (57) وزیر اعظم بنیں گے۔ ان کی مدت 2025 تک رہے گی۔ لیپٹ نے کہا کہ نئی حکومت اسرائیلی معاشرے کو متحد رکھنے کی کوشش کرے گی۔ عرب اسلامی پارٹی رام بھی اس اتحاد میں شامل ہے۔ اس کے رہنما منصور عباس نے کہا کہ ہمارے درمیان بہت سے اختلافات تھے لیکن معاہدے تک پہنچنا ضروری تھا۔ ادھر ، وزیر اعظم بنجامن نیتن یاھو نے کہا کہ وہ جدوجہد کے بغیر اقتدار نہیں چھوڑیں گے۔ ممبران پارلیمنٹ خطرناک بائیں بازو اتحاد کی مخالفت کر رہے ہیں۔ ادھر اپوزیشن جماعتوں کے حامیوں نے جشن منانا شروع کردیا ہے۔ صدر سوین ریولن نے پارلیمنٹ کے اجلاس کا حکم دیا ہے۔ اس میں نئی حکومت کو اپنی اکثریت ثابت کرنا ہوگی۔ اسرائیلی پارلیمنٹ کے پاس 120 ووٹ ہیں۔ اکثریت کو 61 ووٹوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر اتحاد اپنی اکثریت ثابت کرنے میں ناکام رہا ہے تو دوبارہ انتخابات کرائے جائیں گے۔ نیا اتحاد دائیں بازو ، بائیں بازو اور مرکز پسند جماعتوں پر مشتمل ہے۔ لیکن انہوں نے نیتن یاہو کے اقتدار کو ختم کرنے کے لئے متحد ہوکر رہ گئے ہیں۔ اسرائیل میں دو سالوں میں چار بار انتخابات ہوئے ہیں۔ مستحکم حکومت نہیں ہوسکی ہے۔ دیکھیں کہ کیا نئی حکومت اپنی اکثریت ثابت کر سکتی ہے اور اسرائیل کو کچھ استحکام فراہم کرسکتی ہے؟ (انل نریندر)

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

’’مجھے تو اپنوں نے لوٹا غیروں میں کہاں دم تھا۔۔ میری کشتی وہاں ڈوبی جہاں پانی بہت کم تھا‘‘

’وائف سواپنگ‘ یعنی بیویوں کی ادلہ بدلی کامقدمہ

آخر کتنے دن کی جنگ لڑ سکتی ہے ہماری فوج؟