زخمی شیر زیادہ خطرناک ہوتا ہے !

مغربی بنگال کے نندیگرام میں انتخابی مہم کے دوران زخمی ہونے کے تقریبا four چار دن بعد ، ترنمول کانگریس کی سربراہ ممتا بنرجی نے اتوار کے روز پہی wheelے والی کرسی پر روڈ شو کیا۔ اس دوران انہوں نے کہا کہ ایک زخمی شیر زیادہ خطرناک ہے۔ بنرجی کے ساتھ ٹی ایم سی کے سینئر قائدین بھی موجود تھے۔ بنرجی ہاتھ جوڑ کر لوگوں کو سلام پیش کررہے تھے ، جبکہ سیکیورٹی اہلکار پہی .ے والی کرسیوں پر چلے جارہے تھے۔ بنرجی نندیگرام کے دن کے موقع پر پانچ کلومیٹر طویل روڈ شو میں پہلی بار نندیگرام سیٹ پر انتخاب لڑ رہے ہیں۔ یہاں وہ اپنے سابق قابل اعتماد سبہندو ادھیکاری کے خلاف ہے۔ اب وہ بی جے پی میں شامل ہوگئے ہیں۔ روڈ شو کے بڑے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے ممتا بنرجی نے کہا کہ انہیں انتخابی مہم سے روکنے کی کوششیں ناکام ہو گئیں۔ انہوں نے کہا کہ وہ ریاست بھر میں ٹی ایم سی امیدواروں کے لئے وہیل چیئر پر انتخابی مہم چلائیں گی۔ انہوں نے کہا کہ میں نے اپنی زندگی میں بہت سے حملوں کا سامنا کیا ہے۔ لیکن میں نے کبھی کسی کے سامنے ہتھیار نہیں ڈالے ہیں۔ میں کبھی سر نہیں جھکاو¿ں گا۔ ایک زخمی شیر زیادہ خطرناک ہو جاتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ڈاکٹروں نے مجھے آج مشہوری کے لئے باہر نہ جانے کا مشورہ دیا۔ لیکن مجھے لگا کہ مجھے آج کی ریلی میں شرکت کرنی چاہئے ، کیوں کہ ہم اپنی چوٹ کی وجہ سے کچھ دن پہلے ہی کھو چکے ہیں۔ میرا درد عوام کے دکھوں سے بڑھ کر نہیں ہے ، کیونکہ آمریت کے ذریعے جمہوریت پامال کی جارہی ہے۔ اس دوران ، ٹی ایم سی کارکنوں نے پوسٹر اور پلے کارڈ اٹھا رکھے تھے جس میں یہ بتایا گیا تھا کہ ممتا بنگال کی بیٹی ہیں۔ ترنمول کانگریس کے حامیوں نے بارپا کے خلاف نعرے بازی کی۔ ممتا کو ماننا پڑے گا کہ چوٹ کے بعد بھی وہ زخمی شیرنی کی طرح ہنس رہی ہے۔ (انل نریندر)

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

’’مجھے تو اپنوں نے لوٹا غیروں میں کہاں دم تھا۔۔ میری کشتی وہاں ڈوبی جہاں پانی بہت کم تھا‘‘

’وائف سواپنگ‘ یعنی بیویوں کی ادلہ بدلی کامقدمہ

آخر کتنے دن کی جنگ لڑ سکتی ہے ہماری فوج؟