گورنر ملک کے بیان پر مچا ہنگامہ !

جموں کشمیر کے گورنرستیہ پال ملک کے ایک بیان سے ریاست میں ہنگامہ کھڑا ہوگیا جو سیا سی طوفان کھڑا ہواہے اس کی مخالفت میں کئی لیڈر گورنر کے خلاف احتجاج میں سامنے آگئے ہیں دراصل گورنر ملک نے لداخ خطے کے کارگل لداخ ٹوروزم فیسٹول ،2019کا افتتاح کرتے ہوئے اتوار کو کہا کہ دہشت گردوں سیکورٹی ملازمین سمیت بے گناہوں کا قتل بند کریں اور اس کے بجائے ان لوگوںکو نشانہ بنائے جنھوں نے برسوںتک کشمیر کے اثاثے کو لوٹا ہے ۔دہشت گردوں کو پولیس والوں کی جگہ بدعنوان سیاستدانوں اور افسروں کا قتل کرنا چاہئے کیونکہ یہی لوگ ریاست کو لوٹ رہے ہیں گورنر ملک نے کہا تھا پولیس اپنا کام اچھے سے کررہی ہے لیکن اگر ایک کی جان جاتی ہے اگر وہ آتنکیوں کی کیوں نہ ہوں مجھے تکلیف ہوتی ہے کار گل میں اپنی تقریر کے دوران گورنر ملک کے بیا ن پر سیاسی طوفان کھڑا ہونا فطری ہی تھا ۔عمر عبداللہ اس بیان پر بھڑک گئے اور کہہ دیا اگر کسی بھی لیڈر کاقتل ہوتا ہے تو اس کے لئے گورنر ذمہ دار ہوں گے ۔نیشنل کانفرنس لیڈر اور سابق وزیراعلی عمر عبداللہ کاکہناہے ایک شحص جو راج بھون میں ذمہ داری نبھارہا ہے وہ آتنکیوں کو ان لیڈروں اور افسروںکو مار نے کیلئے کہہ رہے ہیں جنھیں وہ بد عنوان سمجھتے ہیںاب یہاں جو سیاسی قتل ہوں گے اس کے لئے گورنر کو ذمہ دار مانا جائے گا ۔گورنر ملک کو دہلی میں اپنی ساکھ کو دیکھنا چاہئے ۔پردیش کانگر یس صدر جی اے میر نے بھی گورنر پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ایک آئینی عہد ہ پر بیٹھے شخص کو اس طرح کی بیان بازی نہیں کرنی چاہئے ۔گورنر کیا یہا ںجنگل راج قائم کرنا چاہتے ہیں ۔گورنر نے عبد اللہ پریوار پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ چونکہ میں ایک سال سے یہاں ہوں جو چیز کھودتاہوں اس میں یہی لوگ نظر آتے ہیں ۔وہیں تین پیڑ ھی پہلے تک یہ کچھ بھی نہیں تھے بعد میں ملک نے کہا کہ انھوں نے یہ تبصرہ ریاست کے آئینی چیف کے کے طور پر نہیں کیا تھا لیکن یہ ان کا جذباتی نظریہ ہے جب وہ گورنر نہیں رہےں گے تب بھی یہی بات کہیں گے ملک نے ٹی وی چینل پر بات چیت میں کہا کہ وہاں پیدا بد عنوانی کے چلتے یہ غصے اور مایوسی میں بات کہی گئی تھی میں جہاں دیکھتا ہوں وہاں کرپشن ملتا ہے ۔ایک آئینی عہدے پر رہتے ہوئے مجھے ا س طرح کے تبصرے نہیں کرنے چاہیے تھے لیکن میں نے جو کہا اس اشو کو لے کر میرے جذبات تھے اور میں ان کے لئے نتیجہ بھگتنے کو تیار ہوں ۔

(انل نریندر)

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

’’مجھے تو اپنوں نے لوٹا غیروں میں کہاں دم تھا۔۔ میری کشتی وہاں ڈوبی جہاں پانی بہت کم تھا‘‘

’وائف سواپنگ‘ یعنی بیویوں کی ادلہ بدلی کامقدمہ

آخر کتنے دن کی جنگ لڑ سکتی ہے ہماری فوج؟